Celje - Maribor

19 september 2018 - Radvanje, Slovenië

Het was vanmorgen weer mistig, minder dan gisteren, rond 10 uur vertrokken, na een ontbijt met geroosterde boterhammen. We rijden niet over de snelweg, dus via de dorpjes, is veel leuker, gaat wel minder snel, maar door de mooie natuur en omgeving is het leuk om te doen. De afstanden zijn ook niet groot. Naar Celje, gaf truus een weg aan, bleek onverhard te zijn en kwam uit bij een fabriek , maar gekeerd en dan de camping benaderen via de andere kant. Hier wordt veel hop verbouwd. Bij de camping aangekomen zag het er wat vreemd uit, druk en allemaal Engelse kentekens, Ankie is nog even gaan kijken, maar er was nauwelijks plek, heel de camping stond vol, de wasmachines draaide volop. Besloten om deze over te slaan en door naar Maribor. Daar was nog plaats genoeg en een prima ingerichte camping, verhard voor de caravan en dan een strook gras om op te zitten, maar dat begrijpt niet iedereen. De buren staan op het verharde deel en de auto op het gras hebben ze nog een klein plekje om te zitten. Het is best vol gelopen. De lucht betrok maar geen onweer, zit wat verder weg. Morgen Maribor bekijken. Het weer wordt in het weekend slechter, maar dat zien we dan wel weer.