Maribor

20 september 2018 - Radvanje, Slovenië

Nog steeds prachtig weer, het merendeel van de campers en caravans vertrokken. Wij zijn naar de stad gereden, net voor de brug was een enorm winkelcentrum en dito parkeergarage, er waren nog ruim 1400 plaatsen vrij en het is gewoon gratis. De parkeergarage uit de brug over en je bent in centrum. Leuk pleintje met monument ivm met de pest epidemieën. Heel veel horeca en terrassen en om 11 uur gewoon aan het bier en wijn. Nog wat rondgekeken en naar de rivier gegaan en toen weer de brug over naar het winkelcentrum, daar een lunch genuttigd op een terras wat uitkeek over de stad, zie de foto. Terug op de camping was het rustig, nu zijn er weer wat nieuwe klanten gekomen. Er dreigt wat onweer, maar is op afstand. Morgen ook nog prima weer, zaterdag slaat het om, regen, maar dan gaan we naar Graz. Morgen kijken we hier nog even rond, Ptuj is interessant.

1. Hans:
    20 september 2018
    Wij hebben vandaag dagje Weimar gedaan. Bloedheet maar met wat Weissen is het prima uit te houden. Veel plezier nog.
  2. Hennie:
    20 september 2018
    Het is hier ook warm en een biertje bij de lunch ging er prima in. Jullie ook veel plezier 😊
  3. Koos Meuldijk:
    20 september 2018
    Hier is het nog steeds mooi weer, veel wind en storm wordt verwacht. Wij wachten wel af.
  4. Hennie:
    20 september 2018
    Over wind hebben we hier niet te klagen, de kaarsjes branden gewoon rustig. Ons vaantje beweegt nauwelijks. Camper op zijn poten zetten, dan maar 😞