Limburg an der Lahn -3

28 september 2018 - Limburg an der Lahn, Duitsland

Vanmorgen helder en koud, de zon schijnt prima. Vele campinggasten vertrekken, waarschijnlijk naar hui. We zijn nog boodschappen gaan doen bij de REWE, maar die waar we met Jan en Lydia ontbeten hebben, was het niet. Er zijn er hier ook meerdere zoals in de omliggende dorpen. Rond 11 uur kwam de bewolking en daardoor bleef de temperatuur hangen op 13 -14 graden. Toen we terug kwamen op de camping, was er een caravan gekomen van de gereserveerde plaatsen. Ankie is nog even naar de Dom gelopen, ik wilde op de camping blijven, want we staan vlak bij de gereserveerde plekken en ik moet morgen wel gewoon weg kunnen. Later kwamen er meerdere campers en caravans. Die langs de revier komen zijn er nog niet allemaal en ze doen het niet handig, niet aansluiten, maar iedere keer een plek ertussen. Wordt voor de laatste steeds moeilijker om er tussen te komen, maar dat is niet aan ons. Duwen tegen een andermans caravan doen we niet, want we doen het ook niet tegen de onze. Later werd het weer slechter, het ging motregenen. Alles opgeruimd en in de caravan gekookt. Het is nu rond acht uur en de groep is naar het restaurant, rustig dus en straks zullen ze niet lang buiten zitten, te koud. Dit was de vakantie, morgen nog terug naar huis.

1. Hans:
    28 september 2018