Limburg an der Lahn -2

27 september 2018 - Limburg an der Lahn, Duitsland

Koude nacht, maar de zon kwam mooi op, al duurde het even voordat wij in de zon zaten, maar dan was het heerlijk. Boodschappen gedaan, de blikjes en flesjes ingeleverd van de heenreis, elk blikje is 25 cent , meteen boodschappen gedaan, maar we vergaten broodjes voor tussen de middag, dus nog even langs de bakker. Na de lunch zijn we naar de stad gelopen. Het is een mooie altstad, het was best druk in de kleine straatjes en op de terrasjes. Bij Karstad nog een beestje gekocht voor Susanne. Een biertje gedronken bij een Italiaan, was best goed. In de zon was het warm, soms lekker als er een windje was. Op de camping waren er wat bijgekomen, maar bij ons waar het afgezet is nog niet, die komen vrijdag, zou de rust wat minder kunnen zijn. We zien het wel. De beheerder van de camping stopt ermee, gaat naar een andere camping, wel aan de Rijn. In het weekend is het restaurant open, maar we hebben er niet zo veel vertrouwen in, zelf koken het beste. Morgen naar de REWE om boodschappen te doen . Het weer wordt iets minder, de temperatuur wordt lager, maar de kachel doet het prima. Zo in de loop van de middag komen er toch veel voor een overnachting meestal op weg naar huis.