Limburg an der Lahn

26 september 2018 - Limburg an der Lahn, Duitsland

Het was vanmorgen koud, Ankie haar shirt was bevroren evenals de ruit van de auto. De zon scheen geweldig en de mensen die naar de Messe moesten gingen na een ontbijt op de camping naar de Messe. Toen we vertrokken kwamen we ook uit op het parkeerterrein, moesten helemaal rondrijden en de beurs liep goed vol. Ging over de verpakkingsindustrie. Daarna nog via een tankstation op weg naar Braubach. Is pas na 15 uur weer Open. Onderweg wat vertraging door wegwerkzaamheden en na de lunch zouden we er rond 15 uur zijn. Na de snelweg bleek dat de de weg afgesloten was, dus een omleiding, via kleine wegen er uiteindelijk gekomen. Er waren wat andere voor ons en aan het water was geen plaats meer. Besloten om hier niet te gaan staan. We gaan naar Limburg an der Lahn, waar we jaren geleden met Jan en Lydia geweest zijn. Het was hier niet druk, plaats aan het water was beschikbaar, maar dan moest er geduwd worden en daar hebben we geen zin in. Een plaats erachter gekozen in de zon, de plaatsen aan het water zijn tot het weekend leeg. Nog met een Nederlander gesproken, die was met de ANWB mee geweest, door Slovenië en hij vond het gezellig. Ging morgen naar huis, wij zitten de vakantie hier nog even uit.