Bezoek Bled

9 september 2018 - Bled, Slovenië

​Vanmorgen prachtig zonnig weer, rustig op de camping, alhoewel er best weer veel vertrokken. Ankie naar de bakker, stond halverwege de camping met een karretje brood te verkopen. We zijn niet echt enthousiast over het brood, zacht en een beetje taai. Later in de ochtend naar de stad gegaan, is druk, maar eerst tanken, was nodig, prijs net als bij ons. Doorgereden naar het kasteel 🏰 , parkeren € 3, entree € 11 en de wandeling ging over een stijl pad. Dan heb je net wat Italianen voor je ze praten harder dan ze lopen en daarna de Japanners. Het uitzicht was geweldig en er was in het meer een wedstrijd zwemmen. Je kan met de auto rond het meer, gedaan, maar toch weer terug naar de camping. Ankie is later nog naar het meer gelopen om een foto te maken van het eiland met kerkje. Het is erg toeristisch en dat is soms niet leuk meer. In de middag gedonder in de lucht, de bui is net langs getrokken. Later werd het weer druk met nieuwe gasten. Tegenover ons kwamen twee dames staan met een C1 en een splinter nieuwe tent. Een hamer 🔨 hadden ze niet dus geleend. Ze waren vanmorgen om 4.30 uur vertrokken en na 12 uur hier!!. We gaan morgen weer verder, rond het park en via Italië, maar dat is voor morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl