Graz

22 september 2018 - Graz, Oostenrijk

Om 4.30 uur begon het te regenen, eerst zachtjes, maar later echte regen. Het heeft een paar uur geregend en toen weer droog. Na ontbijt zijn we rond 10 uur vertrokken, het regende toen weer zachtjes. Op naar de grens, eerst nog een sticker kopen voor Oostenrijk , kostte 3 minuten tijd, bij de grens met Oostenrijk hebben 9 minuten verloren. Het was rustig op de weg en rond elf uur waren we op de camping. Er is een groot veld voor campers en een apart veld voor caravans. Ziet er prima uit, het was en is er rustig. Het regende zachtjes, later naar de stad gereden. De auto geparkeerd in de parkeergarage, zijn wel duur, voor 45​ minuten betaal je € 4,--, is te merken in de garage is het gewoon stil, plek zat en dat op zaterdagmiddag. We waren wel in het centrum, dus konden zo de winkelstraat in. Het regende soms zachtjes, de stad is mooi, een prachtige dom, hele grote mooie panden. Op de rivier werd er kano gevaren om poortjes en tegen de stroom in. De kosten voor de parkeergarage was € 10.20 en het was nog steeds heel stil. Terug op de camping, de kachel aan, want buiten is het 12 graden. Morgen wordt het weer 21 graden, dus iets beter om buiten te zitten.